/nakaz_tizhden_prava.docxВиховна робота /vikhovna_robota_2017-2018_n.r..docx
Організація виховної та позакласної роботи в школі
Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності. Пріоритетним у виховній роботі школи є:
- реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
- залучення молоді до національної та світової культури;
- збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;
- виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
- забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.
Для реалізації цих завдань у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси.
Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.
1. Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:
-
підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
-
забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
-
озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
-
вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
-
координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
-
сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
2. Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:
-
організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;
-
координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;
-
планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;
-
організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;
-
обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;
-
оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед аміні стацією школи про заохочення класних керівників.
3. Документація шкільного методичного об'єднання класних керівників:
-
список членів методичного об'єднання;
-
річний план роботи методичного об'єднання;
-
протоколи засідань методичного об'єднання;
-
аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів).
«Холодний Яр»-колиска боротьби українського народу за незалежність»
З метою ознайомлення учнів з книгою Ю.Ю. Горліса-Горського «Холодний Яр» у школі була проведена виховна година «Холодний Яр»-колиска боротьби українського народу за незалежність», на якій презентували дану книгу.
Холодний яр –це одна з найяскравіших сторінок визвольної боротьби в Україні. Це живий приклад, як невеликі числом, але сильні духом – можуть успішно боротися з незрівнянно сильнішим ворогом. Книга «Холодний яр» Юрія Горліса – Горського – це документальний роман, який докладно оповідає про цілий пласт історії, що міг бути невідомим. Водночас текст книги написаний простою мовою і має значну літературну цінність.
Детальніше ознайомитись з книгою «Холодний яр» Ю.Горліса – Горського мали змогу учні 5-8 класів Порозчанської ЗОШ І-ІІ ст.. Школярі дізналися про життєвий та творчий шлях українського письменника, ознайомились з історією створення роману і зрозуміли, що патріотизм, героїзм та незламність духу притаманні нашому народові, який впродовж століть боровся за свою свободу.
Історико – документальний роман Ю.Горліса - Горського «Холодний яр» - твір виняткової сили, прочитавши який, людина не зможе залишитися байдужою. І насправді з- поміж читачів роману , немає людини, котру б він не вразив.
Учні передивились документальні фільми, після чого відбулося обговорення подій описаних у книзі .
/kholodnij_jar-koliska_borotbi.docx
План
роботи школи на весняні канікули
в період с 26.03.2018 по 30.03.2018
|
|
|
Відповідальний |
|
№ |
Дата |
Заходи |
||
1 |
26.03. |
Робота шкільної бібліотеки. Книжкова лікарня |
Зуєва Л.В. |
|
2 |
27.03
|
Вікторина «Сторінками творів Г.-Х. Андерсена» Турнір з шахів |
Шаркова Н.К. Клюєва Л.П. |
|
3 |
||||
4 |
28.03 |
|
|
|
|
|
Гра-вікторина «Зустрічаємо весну» |
Масалітіна Т.І.. |
|
5
|
29.03 |
Екскурсія «Околицами села». Бесіда : «Хай вічно струмує чиста вода» Екскурсія до пам’ятнику ім. Т.Г.Шевченка в с.Славгород |
Ковтун Я.В. |
|
Фесенко Н.М. |
||||
6 |
30.03 |
Розвиваючий виховний захід до Всесвітнього Дня Сміху «Усмішка моїми руками» КВК між дівчатами і хлопцями 5-8 класів |
Ковтун Я.В. |
|