. Порозчанська зош - Виховна робота
Порозчанська школа І-ІІ ступенів Краснопільської районної ради Сумської області
Середа, 2024-10-16, 3:23 AM
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

/nakaz_tizhden_prava.docxВиховна робота    /vikhovna_robota_2017-2018_n.r..docx

Організація виховної та позакласної роботи в школі

  

Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності. Пріоритетним у виховній роботі школи є:

  

- реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;

  

- залучення молоді до національної та світової культури;

  

- збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;

  

- виховання патріотизму, громадських якостей особистості;

  

- забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.

  

Для реалізації цих завдань у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси.

Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників. 

 

1. Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:

  • підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;

  • забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;

  • озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;

  • вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;

  • координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;

  • сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

2. Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:

  • організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів; 

  •  координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;

  • планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;

  • організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;

  • обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;

  • оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед аміні стацією школи про заохочення класних керівників.

3. Документація шкільного методичного об'єднання класних керівників:

  • список членів методичного об'єднання;

  • річний план роботи методичного об'єднання;

  • протоколи засідань методичного об'єднання;

  • аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів).

«Холодний Яр»-колиска боротьби українського народу за незалежність»

З метою ознайомлення учнів з книгою Ю.Ю. Горліса-Горського «Холодний Яр» у школі була проведена виховна година «Холодний Яр»-колиска боротьби українського народу за незалежність», на якій презентували дану книгу.

Холодний яр –це одна з найяскравіших сторінок визвольної боротьби в Україні. Це живий приклад, як невеликі числом, але сильні духом – можуть успішно боротися з незрівнянно сильнішим ворогом. Книга «Холодний яр» Юрія Горліса – Горського – це документальний роман, який докладно оповідає про цілий пласт історії, що міг бути невідомим. Водночас текст книги написаний простою мовою і має значну літературну цінність.

Детальніше ознайомитись з книгою «Холодний яр» Ю.Горліса – Горського мали змогу учні 5-8 класів  Порозчанської ЗОШ І-ІІ ст.. Школярі дізналися про життєвий та творчий шлях українського письменника, ознайомились з історією створення роману і зрозуміли, що патріотизм, героїзм та незламність духу притаманні нашому народові, який впродовж століть боровся за свою свободу.

Історико – документальний роман Ю.Горліса - Горського «Холодний яр» - твір виняткової сили, прочитавши який, людина не зможе залишитися байдужою. І насправді з- поміж читачів роману , немає людини, котру б він не вразив.

Учні передивились документальні фільми, після чого відбулося обговорення подій описаних у книзі .

 

/kholodnij_jar-koliska_borotbi.docx

 

 

 

План

роботи школи на весняні канікули

в період с 26.03.2018 по 30.03.2018


 

 

 

 

 

Відповідальний

Дата

Заходи

1

26.03.

Робота шкільної бібліотеки. Книжкова лікарня

Зуєва Л.В.

2

27.03

 

Вікторина «Сторінками творів Г.-Х. Андерсена»

Турнір з шахів

Шаркова Н.К.

Клюєва Л.П.

3

4

28.03

 

 

 

 

Гра-вікторина «Зустрічаємо весну»

Масалітіна Т.І..

5

 

29.03

Екскурсія «Околицами села». Бесіда : «Хай вічно струмує чиста вода»

Екскурсія до пам’ятнику ім. Т.Г.Шевченка в с.Славгород

Ковтун Я.В.

Фесенко Н.М.

6

30.03

Розвиваючий виховний захід до Всесвітнього Дня Сміху «Усмішка моїми руками»

КВК між дівчатами і хлопцями 5-8 класів

Ковтун Я.В.

         

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Жовтень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архів записів

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024 uCoz